woensdag 23 februari 2011

1st Outfit of the day:)

Mijn eerste "outfit of the day" in mijn eerste post! Ben vandaag vrij casual gekleed gegaan met een superleuk bloesje van MbyM, een paar weken geleden op de kop getikt bij Raak Amsterdam. Elke keer als ik naar Amsterdam ga, moet ik hier even langs. Ik denk dat het de combinatie van merken en (woon)accessoires is wat de winkel zo uniek maakt. Ik zie hier meestal de populaire merken van het moment zoals MbyM, soaked in luxury en Dr. denim, maar ook onbekende merken die vrij nieuw zijn. Ook de locatie op de Leidsestraat is natuurlijk ideaal.. Deze blouse heb ik echter in de andere winkel gekocht nabij de Albert Cuypstraat die ook zeker een bezoekje waard is. 

My top fashion pick of today is by MbyM, an upcoming brand with lovely designs!

Morgen heb ik een afspraak in Amsterdam en als ik tijd vrij heb, zal ik hier zeker even langswippen! Ook ben ik erg benieuwd naar de Monki winkel op de Kalverstraat. Dit Zweedse merk heeft pas geleden een winkel geopend en is, net als COS, een nieuw concept binnen de H&M keten. De collectie lijkt te vergelijken met de Divided collectie van H&M zelf en is nog betaalbaar ook! Het merk brengt 4x per jaar een glossy uit met alle ins and outs over the fashion world.. dus goede verwachtingen voor deze nieuwkomer.. Ben benieuwd! I'll keep u posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten