vrijdag 28 september 2012

Event: Jackie en Levi's Curve ID VIP night.


Gisteren heb ik, tijdens een ingelaste shopsessie in Amsterdam, even een bezoek gebracht aan de Levi’s ‘curve ID’ VIP night.
Via Jackie-Magazine werden wij uitgenodigd om samen met bloggers, mensen uit de branche en andere partycrashers het glas te heffen op deze unieke markt-benadering van Levi’s die het aanschaffen van de perfecte jeans voor vrouwen een stuk makkelijker maakt.

De Levi’s flagship store op de Kalverstraat was dan ook de perfecte locatie voor dit event. Bij binnenkomst is het direct duidelijk dat dit filiaal compleet in het teken staat van de verschillende vormen en maten jeans die er te verkrijgen zijn. Met een paar bovenstukken en accessoires om de gehele ‘denim’ sfeer wat af te wisselen, waan je je in een wereld van jeans en ‘fitting’ employees. Deze vrouwen en mannen, gekleed in een simpel t-shirt, jeans (obviously), een paar bretels en een meetlint om de nek als ‘finishing touch’ zijn er tot je dienst om jouw maten op te nemen en vervolgens je ideale pasvorm te bepalen die het beste tot zijn recht komt in eén van de 4 vormen die Levi’s bezit.

Het zijn de vormen bold, demi, slight en supreme die er dan ook nog weer in verschillende soorten en maten zijn.
Groots opgezet en aangepakte marketing campagne voor een merk dat zijn populariteit al enigszins is gepasseerd was mijn mening.

Eerst een prosecco, dan praten we verder..
Nu heb ik mijzelf enkele weken gelden ook laten opmeten door zo’n hippe medewerker. Na even gegeind te hebben met het meetlint en de juiste manier te vinden om je binnenbeen-lengte te laten opmeten door een zenuwachtige jongeman, kwamen we achter de juiste ‘Curve’ en bijbehorende maat voor mijn type lichaam.
Ik moet zeggen, de pasvorm is inderdaad een wereld van verschil.. Vooral vergeleken met het ‘random jeans pikken’ uit een wand en daarbij de vervelende medewerker die vraagt “naar welke jeans je op zoek bent” en “ohh die zijn echt geweldig” te negeren, is het zeker wel een uitkomst te weten dat deze jeans je past en je draagplezier zal bezorgen.
Het moet je wel een drempel overtrekken om jezelf te laten opmeten. Ik heb niet eens een jeans aangeschaft destijds, puur omdat mijn jeans-collectie nu wel even prima is en ik me vooral focus op gekleurde en gewaxte broeken die ik dus graag in mijn al enigszins al verzadigde garderobe wil toevoegen...;)



Verantwoorde hapjes 
Gisteren heb ik me dus niet laten opmeten, omdat ik mijn ‘Curve’ al weet.. Wel de lekkerste hapjes geproefd in bijzondere setting, genipt aan een Martini prosecco en een praatje gemaakt met de leukste mensen.

FashionistaChloe, An en An !

Lees het verslag binnenkort in de nieuwste Jackie, of bekijk hem hier online.


'Bold, demi en curve' ID's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten