Het afgelopen jaar is vrij hectisch geweest, maar enkel in positieve zin.
De start van onze eigen onderneming zie ik dan ook als een absoluut hoogtepunt. De voorbereidingen waren groot en namen veel tijd in beslag. Het vinden van de juiste artikelen, het verwoorden van onze ideeën en visies, maar tevens ook het beginnen van een bedrijf. Want waar begin je? Je hebt een idee, een aantal goede leveranciers en een handjevol ervaring die je in je bedrijf toe kan passen. Dit alles dien je samen te combineren en goed op papier te zetten voor je uiteindelijke 'Unique Selling Point'. Vergeet niet dat er altijd hindernissen op de baan te vinden zijn en dat er zich altijd onderwerpen aanbieden waar jij geen kaas van gegeten hebt en waarvoor de hulp van anderen goed van pas zal komen!
Desondanks kan het beginnen van een webshop en eigen onderneming niet onderschat worden. De voorbereiding, het creeëren van een USP, het vasthouden aan je standpunt en niet te snel willen. Allemaal factoren die makkelijk lijken, maar moeilijk zijn na te streven eenmaal de onderneming is gestart.
Wij kunnen ons echter nog steeds met trots identificeren met bovenstaande punten. Factoren die een merk een imago geven en een webstore haar specifieke terugkerende klanten.
Na onze lancering in november hebben wij enorm veel positieve reacties ontvangen en zijn er direct een aantal leuke samenwerkingen opgestart die allemaal meehelpen in een grotere stap naar naamsbekendheid.
Neem ons introductieartikel bij Fashionjunk. Deze nieuws-site gericht op mode, beauty en lifestyle heeft een prachtig artikel geschreven over Mincfashion.
Ook fashion-blogger ChloeSterk heeft reeds enkele items gebruikt voor haar bekende outfitposts die op prachtige locaties wordt geschoten in outfits die op elkaars thema zijn afgestemd.
Eind november is ons idee en de oprichting achter Mincfashion uitgelicht in een artikel via YounButSuccessful. Deze internationale site over jonge ondernemers publiceerde een interview met ons over de oprichting van Mincfashion en de stappen die wij daarbij doorlopen. Erg trots natuurlijk om hier een deel van uit te mogen maken, aangezien onze zeer recente livegang. Lees ons interview hier.
Onze meest recente publicatie is de mail&win actie van Red Magazine geweest. In samenwerking met dit populaire (online) magazine gaf Mincfashion enkele tassen weg aan een paar gelukkige winnaressen. Deze actie heeft qua reacties en inschrijvingen al onze verwachtingen overtroffen!
Teven zijn wij erg trots op onze nieuwe rubriek die een kijkje neemt in de keuken van inspirerende, succesvolle mensen in de modebranche. Ik heb zelf een bezoek gebracht aan Lonneke Nooteboom van StyleMyDay. Al vele malen inspireerde deze vrouw mij enorm met haar gevoel voor stijl, trends en haar jaloers-makende collectie tassen! Een mooi moment deze vrouw de eer te geven om Purse-Oonlijk te introduceren!
Lees het artikel hier.
Verder hebben wij natuurlijk nog grotere plannen voor het komende jaar. In de mode moet je blijven vernieuwen en constant de vraag en behoefte van de consument weten te vervullen. Een zware taak, maar enorm leuk om te doen en hier uiteindelijk resultaat in te zien.
Maar eerst.. gaan we knallend het jaar in met een spetterende sale! Omdat januari de maand is van bezinning, zuinigheid onder de consument en de nog steeds aanwezige recessie, komen wij onze trouwe bezoekers tegemoet met kortingen die oplopen tot 50%.
Neem snel een kijkje op de site bij onze fijne prijsjes;)
Ons motto blijft hoe dan ook; 'niet lullen maar poetsen' tot je erbij neervalt;)
Love.. A&A
Geen opmerkingen:
Een reactie posten