maandag 28 januari 2013

Sale & newest items..

De maand januari is bijna voorbij en daarmee hebben we wederom de meest depressieve, koude en karige maand overleefd. Niet zo negatief.. Er bestaan nog echt wel leuke onderwerpen om op terug te blikken.. Natuurlijk kleeft er een groot voordeel aan de eerste maand van het nieuwe jaar. Het fenomeen genaamd SALE. Sale bij alle winkels die je je maar kunt bedenken. Daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt, met als klapper op de vuurpijl een joekel van een cadeau: De Macbook Pro voor mijn business mate/ partner in crime.. Nu is Apple een gewild product en heb ik me er in de voorgaande jaren aardig afzijdig van weten te houden. Een Samsung hier, een HTC daar.. Prima te doen hoor, maar toen kwam de IPad om de hoek kijken. Een mini-laptop met een uiterst gebruiksvriendelijke navigatie en ontzettend handig om overal mee naartoe te nemen. Toen kwam het moment daar om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Jawel, een IPhone 5. En ja, ik moet toegeven.. Die Apple en IOS navigatie verdomd handig..

Afijn, die grote SALE is helaas nooit van toepassing bij Apple. Die verkopen zichzelf wel. Dat laat de enorme hype rondom de release van de IPhone 5 wel zien. Ellenlange rijden voor ICentre, grote voorraden bij andere electronica zaken. Het gaat om de 'experience marketing'. En de Amerikanen weten daar heel goed gebruik van te maken..

Ik heb toch wel aardig wat leuke dingen weten te scoren bij verschillende modezaken, dus dat maakt januari al enigszins rooskleuriger. 
Ook hebben we vele items bij Mincfashion toegevoegd aan de sale.. Lederen tassen, clutches en I-pad cases.. Vele tot wel 50% korting!

exclusieve lederen tassen Mincfashion
Ook deze items hebben fijne prijsjes bij Mincfashion


Daarnaast stond, hoe gek het ook klinkt, de nieuwe voorjaars collectie weer te springen om toegevoegd te worden. Al met al erg leuke musthaves die mij allemaal best hebberig maken. Met al die kou van afgelopen weken moest ik er niet aan denken, maar de laatste paar dagen kriebelen mijn 'shopping sqills' wel een beetje bij het zien van de nieuwste collecties van de vele modehuizen. 

lederen tassen
Nieuwe shoppers bij Minc, van het merk Maanii by Adax.


Neem in ieder geval even een kijkje op Mincfashion, wie weet bevindt jouw 'ultimate handbag friend' zich ook wel in de sale!
Tevens staat Mincfashion nu vermeld tussen andere gerenommeerde webshops op Tassen Startkabel, een verzamel site voor alle bag-lovers;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten