donderdag 15 november 2012

Mincfashion is online!

Na maandenlange voorbereidingen kunnen we eindelijk met trots vertellen dat het ons is gelukt een webshop te openen dat producten aanbiedt waar wij zelf 100% achterstaan!

Ik weet zeker dat deze droom de gedachten van vele vrouwen heeft gepasseerd. Want wat is er nou leuker dan items aan te bieden die niemand anders dan jijzelf hebt geselecteerd.. Niets dus. Het is de magie van het kopen in combinatie met mode-gevoel. Het geeft een tevreden gevoel wanneer je een exclusief, hip en prachtig item hebt gevonden, dat vervolgens ontzettend de hemel in wordt geprezen door vriendinnen, familie en kennissen in de zin van: "ohh die wil ik ook!" of "waar heb je die vandaan"..

Juist. Een verwarmend gevoel. Maar ook een tikkeltje bedrukkend. Ware het niet dat je de mensen om je heen en daarbuiten misschien ook wel zo'n leuk item gunt, of in ieder geval de gelegenheid wil geven een vergelijkbaar product te kopen.

Bovenstaande situatie kwam ik vaak tegen wanneer ik weer zo'n leuke tas op de kop had getikt. Een collector's item laten we maar zeggen. Vele positieve reacties kwamen mijn kant op, maar nooit kwam ik op het idee meerdere aan te schaffen voor potentiële klanten. 

Mijn vriend en ik hebben daarom besloten onze passies te combineren en hiervan een ontzettend gave webshop van te maken met zorgvuldig geselecteerde, exclusieve items! Van elke tas die op Mincfashion is afgebeeld zijn er maar weinig geproduceerd, wat het gehele assortiment bijzonder maakt. Al zeg ik het zelf, we mogen trots zijn op elkaar en op alle mensen die ons hiermee hebben geholpen! 




We kunnen nu al niet wachten tot onze volgende reisjes naar leveranciers waar we wederom de meest prachtige items zullen selecteren voor Minc;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten