dinsdag 18 december 2012

Mini-versie's..

Vele voorwerpen in mini-vorm zijn  schattig.. Zo ook wezens. Bij de aanblik van een mini-hond, kat, paard of tijgertje hoor je oorverdovend 'oeh, aahhhh en wat liefff!!' om je heen omdat het gewoon schattig en snoezig is.

Ik moet bekennen dat ook mijn hersenen een signaal van liefde en geborgenheid afgeven bij het zien van een mini-wezen. Hoe het precies komt? Ik denk door de aanblik van zachte haartjes, dikke ledemaatjes en kleine ogen. Een vorm van onschuldigheid, puur in elke vorm en vragend om bescherming van moeders sterke armen. Ook wel natuurlijk instinct genoemd. Bij het zien van een klein, breekbaar en hulpeloos wezen voelen wij ons aangewezen het te beschermen en vooral te vertroetelen.



Afijn, menig mens kan hierin met mij meepraten. Het bekijken van mini-wezens en de daarbij horende kenmerken wordt ook door de media gretig gebruikt. In een vorm van mode, marketing of techniek is vaak te zien dat de menigte sneller toehapt bij de aanblik van een schattig kindje, puppy of zelf mini-gadget.



Daarom onderstaand enkele te schattige beelden van mini-mensen in de meest schattige outfits die met zekerheid gretige reacties opwekken. Vooral het gebruiken van trendy-mode items die gedragen worden door de kiddos wekken mijn enthousiasme.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten